Keloid Bersalin Semakin Pudar

Assalamualaikum. Alhamdulillah. hari ini Lynd nak kongsikan mengenai keloid. Ada sesiapa tahu apa itu keloid? MamaLynd baru tahu yang nama parut yang isinya timbul itu adalah "Keloid"

(Sumber Google - Bukan MamaLynd punya)




Parut macam ni agak mengganggu juga tau sebab timbulkan. Kalau orang bersalin secara pembedahan boleh bayang tak berapa panjang keloid ni? Tapi ok lagi sebab tersorokkan. Kalau yang parut selepas kemalangan tu lagilah banyak. Macam Lynd keloid kat kaki lepas kemalangan masa naik motor kat UKM dulu besar jugak. Tapi sekarang dah takdak. Hehehe.. Tak perasan bila sebenarnya hilang.

Then bila Lynd jumpa testimoni keloid boleh pudar selepas amalkan produk Shaklee baru lah Lynd tau sebab kenapa keloid kaki Lynd tu hilang. Besar juga kat buku lali dan dulu suka gentel-gentel keloid tu. Kalau berdiri lama terutama masa solat terawih memang rasa ada benda merayap kat situ. Gatal. Naper ntah.

Jom Lynd kongsikan kisah Keloid Bersalin Semakin Pudar selepas amalkan supplement Shaklee.

Sejak saya konsisten ESP dan Vitamin C, keloid czer saya semakin mengecut. Ini perubahan paling besar dan sejak konsisten 2 benda ni. Saya tak sangka keloid czer yang selama ini orang cakap tak boleh hilang melainkan  dengan srgery dan suntikan boleh kecut dan pudar dengan hanya konsisten ESP dan Vitamin C. Selama ni asyik focus mahu kulit cantik dan putih. Rupanya tersembunyi ohsem effect. - Puan Nur Iba

Sama macam Lynd, ambil supplement atas tujuan lain tapi kesan tempat lain tak perasan pun. Mak Lynd pernah cakap lepas amik ESP ketiak dia makin cerah. Hahaha.. Tang situ yang perasan.

Tapi betullah kan, billa kita ambil sesuatu melalui pemakanan kesannya haruslah menyeluruh. Lagi-lagi kalau protein sebab kita tahu kulit atau sel kita terbina daripada protein jadi bila kita ambil protein yang mencukupi dan berkuaiti kesannya haruslah 1 badan. Best kan?

So kepada sesiapa yang nak cuba hilangkan keloid atau nak dapat kulit yang cantik boleh amalkan 2 produk ni.




Berminat untuk tahu lebih lanjut mengenai produk ini atau rangkaian produk Shaklee yang lain.

Hubungi :

Haslinda Lynd

WhatApps :019 - 603 8353
Facebook : Haslinda Lynd

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13

Tiada ulasan: