November 23, 2017

Sembelit Dalam Pantang Dan Petua Elak Sembelit Semasa Pantang - Vitalynd

by , in
Sembelit dalam pantang memang menakutkan. Rasa sakit perut dan nyilu selepas bersalin bercampur-baur  menyebabkan urusan dalam tandas mengambil masa yang lama.

sembelit dalam pantang
November 19, 2017

Kenapa Saya Setia Dengan Shaklee 2

by , in

Kenapa Saya Setia Dengan Shaklee


Kerana Mereka. Kisah 3 insan hebat ini yang menjadi pembuka cara yang Lynd mampu berimpian. Lynd memilih untuk sejalan dengan mereka  dan Lynd masih belum sampai ke destinasi yang mereka ada sekarang.


Sebab itulah kenapa saya setia dengan Shaklee kerana Lynd kena selesaikan apa yang Lynd mulakan. Untuk berada ditempat mereka adalah impian Lynd. Bebas masa dan bebas kewangan dengan cara memberi manfaat kepada orang lain.




Puan Nurul Zakeyah – Yang membawa Lynd masuk ke dunia Shaklee. Membimbing asas bisnes Shaklee dan Lynd tahu nama Lynd ada dalam doa beliau. Insan tabah dan tegas ini membuktikan yang ketegasan menjadikan kita orang yang sentiasa focus.


Puan Nadiah Suhaidi (MNS)– Subhanallah. Kelembutan dan sifat positif beliau sentiasa “menjaga” Lynd untuk kekal focus. Semangat tak pernah luntur dalam membantu Maestro untuk mencapai impian masing-masing.Bertuah Vitalynd berada bersama Maestro. Beliau mengajar Lynd bahawa pemikiran yang positif akan membuatkan kita tidak tersasar dari jalan kita. Pesanan beliau yang melekat dihati adalah “ Orang yang menang adalah orang yang tenang”


Puan Iffah Anuar – Beliau pejuang dan sri kandi. Memang padan dengan nick name beliau Ninja Pah. Ujian hidup yang dihadapi, jika boleh dilihat dengan mata kasar, luka dari perjuangan itu pasti parutnya sangat jelas. Beliau menjadi inspirasi ketika Lynd diuji kerana apalah sangat ujian yang Lynd terima berbanding dengan ujian yang hebat beliau hadapi. Dan MIA masih mampu berdiri teguh berjuang membantu orang lain dan terus memberi manfaat di saat diri sendiri diuji dengan hebat. Allah sayang kamu MIA. Kamu insan terpilih.


Jadi mana mungkin Lynd tidak setia dengan Shaklee jika Lynd belum sampai ke destinasi 3 insan hebat ini. Bertapa bertuahnya ahli Vitalynd Empire kerana berada dibawah sentuhan mereka.

Dengan adanya 3 insan hebat ini, tiada lagi alasan yang boleh menyebabkan kita berhenti dari terus berusaha untuk menjadi orang yang Berjaya dunia dan akhirat. Mereka adalah pengikat Lynd dengan Shaklee.






Ingin menyertai kami di Vitalynd Empire

Whatapps dan berkomunikasi terus dengan Lynd Abu Bakar untuk tujuan pendaftaran dan pembelian produk.




November 18, 2017

Kenapa Saya Setia Dengan Shaklee 1

by , in

Kenapa Saya Masih Setia Shaklee ?


Kerana selepas hampir 4 tahun mula mengambil supplement sebagai gaya hidup, Lynd tak pernah jumpa sebarang produk se"cerewet" Shaklee.
November 17, 2017

Persediaan Menyusukan Anak Angkat Dengan Set Penyusuan Shaklee

by , in
Assalamualaikum. Alhamdulillah. Beberapa hari lepas Lynd mendapat perkhabaran gembira dari salah satu pelanggan yang dalam persediaan menyusukan anak angkat yang bakal lahir tidak lama lagi. 2 bulan lepas Puan S menghubungi saya dan meminta cadangan mengenai vitamin shaklee yang sesuai untuk penyusuan susu ibu.

menyusukan anak angkat
November 13, 2017

Persiapan Menyambut Bayi Pertama Dari Segi Emosi

by , in
Assalamualaikum. Alhamdulillah. Hari ini Lynd akan kongsikan Persiapan Menyambut Bayi Pertama terutama dari segi emosi. Dari segi material seperti kelengkapan baju dan perobot pasti banyak blog lain yang sudah kongsikan tetapi ramai yang lupa tentang persiapan emosi kerana teruja dengan kelahiran orang baru. 

November 13, 2017

101 Impian Menunaikan Umrah

by , in

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Ayahanda MamaLynd dan Maa dah selamat mendarat di KLIA semalam 12 December 2017. Ya Allah. Syukur alhamdulillah. Debaran menanti kepulangan mereka berakhir. Rindu.. Sendu berada dalam pelukan Maa semalam. Seronok mereka ada depan mata.


Balik rumah abang di Puchong, berkumpul dan berehat disana, ayah ceritakan hal-hal disana. Allah. Hati bagai dicarik-carik. Terharu dengan doa-doa ayah. Ayah cakap pergi lah masa muda dan buat persiapan betul-betul supaya kat sana lancar.

Doa-doa ayah di Raudah buat Lynd tersentuh. Ia ayah. Kak Ngoh akan usaha dan kerja betul-betul supaya Allah jadikan kerja kngah ini sebagai sebab untuk Allah makbulkan doa ayah.



Tangkal pembakar semangat.

1. Duit tu kakngah akan kembali ke Tanah Suci tahun depan.
2. Passport ayah tu akan ayah guna sekali lagi untuk ayah gi haji dan insyaAllah kakngah akan sponser pakej yang selesa untuk ayah.





November 13, 2017

PCOS Punca Ikhtiar Hamil Sukar

by , in
PCOS (Polycystic ovary syndrome) adalah salah satu punca yang mengganggu dalam usaha pasangan untuk ikhtar hamil. Kajian menunjukkan 1 dari sepuluh wanita menghadapi masalah PCOS dan menurut Dr Hamid Arshat, Penyakit PCOS menjadi salah satu punca utama kemandulan. Semakin ramai mengalami penyakit PCOS.



Tanda-Tanda PCOS

  • Haid tidak teratur. Jarang datang haid, 3 hingga 6 bulan sekali.
  • Bila datang haid darah keluar sedikit sahaja atau terlalu banyak dan berpanjangan.
  • Kesannya sukar hamil / mandul kerana telor sukar matang dan ovulasi jarang lagi.
  • Keguguran dan sering berulang kali. Sering ada kaitan dengan kencing manis.
  • Kebanyakkan penyidap PCOS juga gemok / obese.

Ikhtiar Hamil Untuk Pengidap PCOS.


NO 1 : Faktor Genetik - Dimana genetik yang mengawal hormon subur adalah cacat sejak lahir. Tidak ada rawatan untuk membetulkan kecacatan genetic ini. Kita bergantung dengan usaha mengubah faktor2 lain sahaja , ini pun banyak bergantung kepada azam dan kesungguhan pesakit PCOS.


NO 2 : Kegemukkan / obesity adalah faktor kedua pentingnya dalam kejadian PCOS. PCOS sering dikaitkan dengan penyakit diabetes dalam keluarga. Begitu juga obesity juga dikaitkan dengan diabetes dan baka. 

Usaha untuk mengurangkan berat badan memang sangat sukar, mudah untuk naik berat badan , tapi hendak turun memang perlu azam dan ketabahan.



Penurunan berat badan merupakan rawatan yang terpenting bagi meningkatkan kesuburan dikalangan pesakit2 PCOS. Cara2 yang paling berkesan ialah dengan DIET, iaitu mengurangkan makanan carbohydrate dan gula, dan exercise untuk membakar lebihan gula dan lemak dalam badan.

Namun saya dapati dua perkara diatas amat sukar diamalkan olih pengidap2 pcos. Jika mereka sungguh2 inginkan zuriat, mereka perlu kuatkan azam dan kecekalan untuk berkerja keras untuk capai matlamat. 

Pengalaman saya lebih 40 tahun pengidap2 pcos lebih 90% gagal menurunkan berat badan mereka.
Mereka hanya bergantung kepada ubat2 mereka dengan harapan mereka bolih hamil tanpa usaha.


No 3 Ubat-ubatan Tiada ubat khusus untuk PCOS, kerana ia rangkaian berbagai masalah termasuk, insulin resistance, hormone imbalance antara FSH / LH, hormon testosterone tinggi, estrogen tinggi, progesterone rendah, Akhirnya sel2 benih/telor tidak dapat dimatangkan.

Seringkali ubat subur clomid dengan dose tertinggi diperlukan (200 - 250 mg), dan jika gagal ubat gonadotrophin secara suntikan diperlukan dan ubat ini sangat mahal harganya, sedang kadar kejayaan hanya 30% sahaja.

No 4 : Supplement
-  Kegunaan ubat2 supplement boleh membantu untuk kurangkan berat badan, kurangkan insulin resistance seterusnya mengurangkan gula dalam badan, mengurangkan hormon testosterone.

Saya sering beri pesakit2 ubat adipex, metformin, black cohosh (remifemin) dan saw palmetto.Perlu diingat pesakit2 PCOS tidak bolih bergantung kepada ubat2 tersebut terlalu lama, munkin antara 3-6 bulan sahaja.

No 5 : Pemakanan SihatSaya nasihatkan makan banyak buah2 dan sayuran serta ulam2. Makanan yang banyak mengadungi bahan2 pengawet, perisa dan pemanis perlu dijauhkan termasuk fast dan junk foods. Segala kebaikkan saperti vitamins, antioxidants, logam dll adalaah terkandung dalam buah2, sayur2 dan ulam2.


No 6 :  Tabah - Jangan mudah putus asa, teruskan usaha sampai hamil. Perubahan dalam cara gaya hidup sangat penting terutama tabiat makan dan pilihan jenis makanan yang berzat dan berkhasiat. Pilih makanan yang segar/fresh tanpa diperoses, tanpa pengawet, perisa dan pemanis. Lakukan gerak tubuh/exercise , munkin buat jogging 30 minit sehari. Lakukan breathing exercise/yoga untuk relaxation, hilangkan stress dengan baca quran dan berzikir.

No 7. Kaedah IUI - Cuba buat IUI apabila ada telor matang selepas makan clomid dos tinggi, ini mungkin boleh menambah peluang untuk hamil. Biasanya jika ada pematangan telor kehamilan akan berlaku secara spontan tanpa memerlukan IUI.



No 8. Laparoscopic ovarian drilling
, ia itu satu kaedah pembedahan untuk menyuburkan ovary perlu dilakukan jika tiada pematangan telor walaupun dengan clomid dos tinggi. Rawatan ini dapat menurunkan tahap hormon testosterone yang sering menganggu pematangan telor.
Selepas ovarian drilling amalan pemakanan yang berzat dan berkhasiat amat penting ; ubat subur clomid dos tinggi masih diteruskan selama 3 pusingan haid. Peluang hamil lepas rawatan ini 40-50 %.

No 9. Bayi tabung uji atau IVF mungkin boleh dicuba sebagai langkah terakhir, itu pun kalau berjaya merangsang pematangan telor.




Pembelian produk menggunakan kaedah bank transfer atau konsultansi produk 

Hubungi : Lynd Abu Bakar

Klik Disini


Facebook : Lynd Abu Bakar

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13

November 11, 2017

Rutin Suri Rumah Yang Buat Bisnes Online

by , in
Assalamualaikum. Alhamdulillah. Beberapa hari lepas Lynd terbaca mengenai "confession" seorang suri rumah yang penat dan tertekan dengan rutin beliau sebagai suri rumah yang menjaga 2 orang anak lelaki. Lynd tak nk komen panjang mengenai itu tetapi tidak dinafikan bahawa kepenatan boleh menjadi punca kepada tekanan dan ketidak stabilan emosi. Jadi hari ini Lynd nak kongsikan rutin Lynd sebagai surirumah yang buat bisnes online.




November 10, 2017

Apakah yang anda perlu tahu mengenai Protein

by , in
Pakar  pemakanan menyokong pengambilan protein tambahan dalam diet harian anda sebagai satu makronutrien penting untuk mengekalkan kesihatan. Bagaimana pun, terdapat beberapa perkara yang kita perlu tahu mengenai protein supaya kita membuat pilihan yang tepat untuk kesihatan yang lebih baik.


Apakah yang anda perlu tahu mengenai Protein

November 09, 2017

Kenapa Protein Soya Pilihan Terbaik

by , in
Memberikan yang terbaik untuk keluarga anda bukanlah tugas yang mudah terutama dalam soal memilih makanan dan minuman yang sihat dan enak untuk seisi keluarga. Tugas menjadi lebih rumit dengan deretan ratusan jenis produk di pasaran, mengaburi pandangan kita dengan label yang mengelirukan dengan pewarna dan perisa makanan tambahan. Jangan bimbang, kami bantu anda untuk memilih sumber protein yang betul dengan 5 petua.



Protein Tumbuhan vs Protein berasaskan haiwan



Kedua-dua protein tumbuhan dan berasaskan haiwan mengandungi kendungan protein yang sama. Walaubagaimana pun, sumber berasaskan haiwan seperti dagi ng merah atau ayam mengandungi bahan kima berbahaya dan berpenyakit. Protein soya lebih mudah dihadam, terutamanya di kalangan warga tua.

Kandungan Kolesterol  Tinggi vs Rendah


Protein berasakan tumbuhan mengandungi sifar kolesterol.

Kandungan Tinggi Lemak vs Rendah Lemak


Ayam mengandungi lemak tepu dan transfat. Manakala protein berasaskan tumbuhan bebas daripada lemak. Jadi, makan lah kacang, biji-bijian, tauhu dan bijirin penuh yang memberikan anda protein tanpa lemak berlebihan.


Sumber semulajadi vs Sumber yang di proses


Seboleh mungkin dapatkan protein anda dalam keadaan semulajadi. Makanan yyang diproses mungkin kehilangan kandungan nutrient. Apabila anda tidak mendapat protein yang mencukupi, dari diet anda, anda boleh memilih serbuk protein berkualiti tinggi yang menjadikan asid amino dan kalsium untuk menguatkan tulang dan gigi.


GMO vs Bukan GMO



GMO (Organisme yang diubahsuai secara genetic) ialah tumbuhan, haiwan, mikroorganisma atau organism lain yang genetiknya telah diubah suai menggunakan pengubahsuaian genetic atau teknik kejuruteraan. GMO ini telah dikaitkan dengan perlbagai risiko kesihatan.

Sumber Shaklee Today 2017.

Pembelian produk menggunakan kaedah bank transfer atau konsultansi produk 

Hubungi : Lynd Abu Bakar

Klik Disini


Facebook : Lynd Abu Bakar

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13

November 08, 2017

9 Cabaran Untuk Berjaya Jangan Sabotaj Diri

by , in
Apabila kita melihat orang lain Berjaya kita pasti seronok dan kita akan fikir “ bestnya kalau aku pun macam tu” dan kita hanya mampu melihat. Kenapa bukan kita pun seperti mereka? Apa yang menyebabkan kita tidak boleh jadi seperti orang yang kita kagumi itu? Banyak sebab dan cabaran untuk berjaya, perkara pertama yang biasa kita hadapi adalah, sabotaj. Dan sabotaj paling teruk adalah sabotaj diri sendiri.

November 07, 2017

Peluang Perniagaan Untuk Suri Rumah

by , in
Puan Shairne Omar berkahwin di usia 19 tahun dan selepas 8 tahun beliau merupakan ibu kepada 3 orang cahaya mata yang bergelar surirumah berpendapatan yang mampu membuatkan suami beliau berhenti kerja dan sama-sama menjalankan perniagaan Shaklee.

peluang perniagaan surirumah
Puan Shairne Suri Rumah berjaya dengan Shaklee

November 07, 2017

Set Senggugut Shaklee

by , in
Masalah senggugut atau period pain cukup mengganggu aktiviti harian wanita. Ada yang terpaksa MC setiap bulan dan hanya mampu terbaring sambil menahan kesakitan. Di website Livestrong ada menyenaraikan vitamin yang diperlukan untuk dalam membantu wanita mengurangkan masalah senggugut dan bagaimana Set Senggugut Shaklee dapat melengkapkan senarai tersebut.



  • Kalsium & Magnesium - Dapat mengurangkan kesakitan akibat pengecutan otot rahim.
  • Omega 3 - Merupakan anti-radang (Anti inflamation) yang mengurangkan kesakitan akibat kekejangan rahim.
  • B-Complex - Mengurangkan tekanan semasa senggugut.
  • GLA Complex - Menstabilkan hormon .
Tips Kurangkan Senggugut.



Harga Set Senggugut Shaklee

  • Omega Guard Shaklee (90 Caps) : RM 136.25
  • Ostematrix (120 Caps) : RM 61.25
  • B-Complex (120 Tabs) : RM 58.75
  • GLA Complex (60 Softgels) : RM 91.25


Pembelian Set Senggugut Shaklee Menggunakan Kad Kredit / Kad Debit

Pembelian produk menggunakan kaedah bank transfer atau konsultansi produk 

Hubungi : Lynd Abu Bakar

Klik Disini


Facebook : Lynd Abu Bakar

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13



November 07, 2017

Tips Kurangkan Senggugut

by , in
Assalamualaikum. Hari ini Lynd nak bincangkan mengenai masalah kesihatan yang sebati dengan wanita malahan Lynd sendiri. Iaitu apa itu senggugut atau dikenali sebagai Period Pain (Menstrual Cramps) punca dan tips kurangkan senggugut.

tips kurangkan senggugut
November 03, 2017

Bila Ayah Gi Umrah

by , in
Assalamualaikum. Lagi 9 hari. Tiap hari MamaLynd countdown sejak selasa lepas. Countdown kepulangan Ayah dan Maa dari umrah. Entah kenapa rasa sayu sangat tiap kali tengok senyuman gambar mereka.



Mungkin selama ni mereka ada di kampung kita tau mereka berada dalam zone selesa dan selamat mereka. 




Tapi bila kali ni mereka ke tanah suci rasa macam jauh sangat. Hari-hari doa semoga dipermudahkan urusan mereka. Ayah tak sihat sebenarnya tapi digagahkan juga sebab semuanya sudah siap untuk ke sana.




Dengan pemergian mereka ke tananh suci ini baru Lynd sedar yang Lynd belum bersedia lagi untuk kehilangan mereka. Banyak lagi yang Lynd belum buat untuk berbakti kepada mereka.  Peristiwa ini buat Lynd lebih hargai mereka dan nak manfaat sebanyak mungkin masa untuk mereka.

Dan mereka antara push factor Lynd. Sayang Ayah and Maa.
November 03, 2017

Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee

by , in
Menurut Pakar Sakit Puan, Doktor Hamid Arshat salah satu tips untuk meningkatkan kesuburan suami isteri adalah dengan mengamalkan supplement secara konsisten. Badan yang cukup vitamin akan meningkatkan potensi hamil suami isteri. Disini kami menerangkan lebih lanjut mengenai Set Kesuburan Shaklee yang merupakan supplement lengkap untuk meningkatkan kesuburan suami isteri. 


Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee terdiri daripada :


Vitalea Shaklee - Multivitamin

  • Suami - zinc yang membantu meningkatkan kualiti sperma dan mengoptimumkan fungsi kelenjar prostat.
  • Isteri  - Formulasi iron dalam vitalea meningkatkan kualiti ovum (telur) dan mengurangkan masalah evolasi yang menjadi salah satu punca ketidaksuburan

Sr Vitamin C

  • Suami - Antioksidan penting bagi menghasilkan sperma yang berkualiti, bilangan sperma yang lebih banyak dan aktif  terutama bagi perokok yang menjadi penyumbang kepada kecacatan sperma.
  • Isteri – Vitamin C yang mencukupi dapat menstabilkan hormon wanita terutama progesterone dimana sangat penting terutama semasa waktu subur.

B-Complex

  • Suami – Vitamin B-12 dapat meningkatkan bilangan sperma dan keaktifan sperma.
  • Isteri – B Complex yang mengandungi B12, biotin, folic acid dapat menstabilkan hormone dan mempersiapkan rahim yang sihat dan sesuai untuk persenyawaan.

ESP Shaklee

  • ESP yang kaya dengan 9 asid amino yang membantu meningkatkan kadar peredaran darah ke seluruh badan termasuk ke uterus yang membantu perkembangan ovum / telur berkuaiti.
  • Salah satu asid amino L-arginine yang terdapat dalam ESP membantu pengeluaran asid  nitrit oksida yang mengurangkan risiko penyakit pcos, fibrod, dan cyst yang menjadi punca penyakit yang melibatkan kesuburan.
  • Asid amino menggalakkan penghasilan sperma yang berkualiti.


Alfalfa Complex

  • Tumbuhan yang kaya dengan vitamin C, E dan K merupakan superfood yang akan menstabilkan system kesihatan kita.
  • Sifat detox alfalfa membantu mengatasi masalah keputihan yang menjadi punca ketidaksuburan.
  • Merupakan kacip Fatimah moden

GLA Complex

  • Membantu menstabilkan hormone dan membetulkan kitaran haid
  • Mengatasi masalah senggugut
  • Membantu penghasilan cecair kesuburan yang memberikan persekitaran sihat dan selamat untuk sperma dan ovum menjalani persenyawaan

  • Asid Omega-3 membantu menstabilkan hormon, meningkatkan penghasilkan cecair servics yang sihat, menggalakkan ovulasi dan 
  • Membantu menyediakan persekitaran rahim yang sihat dengan meningkatkan peredaran udara ke seluruh organ peranakan.

Vitamin E 

  • Meningkatkan bilangan dan kualiti sperma
  • Vitamin E Shaklee yang tinggi antioksidan membantu mengurangkan risiko kecacatan sperma.


Senarai produk Shaklee di atas adalah lengkap untuk suami isteri dan pengguna boleh memilih sendiri kombinasi mengikut keperluan dan bajet pasangan.

Berikut adalah kombinasi cadangan dan tempoh penggunaan produk untuk 1 botol.

Set Kesuburan Suami Isteri

  • Vitalea - 120 tablet (2 Bulan)
  • Sr Vitamin C - 180 Tablet (2 Bulan)
  • B-Complex - 120 Tablet (2 Bulan)
  • ESP Shaklee - 850g (1 Bulan)
  • Omega Guard - 90 Cap (1 Bulan)


Set Kesuburan Isteri
  • GLA Complex - 60 Cap (1 Bulan)
  • Alfalfa Complex - 330 Tablet (1.5 Bulan)


Set Kesuburan Suami

  • Vitamin E Complex - 120 Cap (4 Bulan)

Ingin Tahu Lebih Lanjut Mengenai






Berminat untuk tahu lebih lanjut mengenai produk ini atau rangkaian produk Shaklee yang lain.

Hubungi : Lynd Abu Bakar



Facebook : Lynd Abu Bakar

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13
November 02, 2017

Jom Rebut Vivix Murah November

by , in
Vivix merupakan top seller produk Shaklee. Teknologi dan keberkesanan Vivix menjadikan ia dipercayai dalam membantu masalah kesihatan dan rahsia awet muda ramai orang. Promosi Vivix Murah bulan November pasti akan ramai teruja.

Vivix Murah



Vivix Murah Dengan Pembelian 2 botol.
  • Diskaun 5% (Rm 40.28)
  • PERCUMA Keahlian (Rm 80)
  • PERCUMA Penghantaran
  • TUNAI Rm 36.10

Lebih Info mengenai Vivix Shaklee

http://www.vitalynd.com/search/label/Vivix?updated-max=2017-05-16T18:47:00%2B08:00&max-results=20&start=5&by-date=false&m=1
Klik Di sini

Jangan lepaskan peluang untuk super jimat Vivix ini.


Ingin tahu lebih lanjut atau membuat pesanan produk Shaklee

Hubungi :

Lynd Abu Bakar

Klik

Facebook : Lynd Abu Bakar

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13
November 01, 2017

Promo November Shaklee Murah Dan Jimat

by , in
Promosi Shaklee Murah dan Jimat untuk bulan November. Yang paling best tak pernah Shaklee buat promo hingga jimat 20%. Dan promo ini memberi lebih variasi set yang lebih jimat.

shaklee murah
PROMO 1 : Diskaun 20% Vitamin E Complex Atau GLA Complex dengan pembelian 100 UV

Apa Maksudnya?

Beli mana-mana kombinasi produk di bawah hingga 100 UV

  • Vitalea Complex : Rm 111.25 / 28 UV
  • B-Complex : Rm 58.75 / 13 UV
  • Sr Vitamin C : Rm 97.50 / 22 UV
  • ESP : Rm 156.25 / 37 UV
  • Omega Guard : 136.25 / 33 UV
Anda akan harga promo untuk :

shaklee murah

shaklee murah


Ini bermaksud lebih penjimatan untuk

shaklee murah

shaklee murah


Dan Tiada syarat kuantiti produk. Hanya combine sehingga 100 uv

Nikmati penjimatan lebih lagi sebagai ahli Shaklee 


Ingin tahu lebih lanjut atau membuat pesanan produk Shaklee

Hubungi :

Lynd Abu Bakar

Klik

Facebook : Lynd Abu Bakar

Cash On Delivery : Puncak Alam, Meru, Setia Alam, Kuala Selangor, Saujana Utama, Shah Alam Seksyen 13